VAB!!!

ja de känns ju kul de här...
 
Ja har inte råd me dessa sjukdomar längre och man måste vabba!
 
Sigge är tvär förkyld, hostar värre än en stor rökare, låter nästan som lite krupp hosta :/ Jag trodde han skulle sluta andas imorse så som han hosta. Så vid 6:45 gick vi och la oss i soffan så han fick vila på mitt bröst. Ha n fick lite vatten och host medicin me, de hjälpte iaf lite. Nu är de mer slem hosta, så jag hoppas han kräks upp de snart!
Och täppt i näsan är han me. Och de är knappt så nässpray eller näs droppar hjälper :(
 
Mammas lilla hjärta. De är inge kul att se han så sjuk :(
 
Tur att han är feber fri iaf.
 
Jag hoppas att han blir bättre till torsdag då vi ska på alla undersökningar!
Han ska få va hemma tills dess iaf så han inte blir värre.
 
men imorrn tänker jag jobba och pappan i huset får sluta tidigare. Skönt att Stoffe har sitt jobb nära hem så han behöver inte åka så mkt tidigare från jobbet imorrn.
Idag kunde han inte lämna jobbet :(
 
Så ja, så vår dag kommer bestå av att kurera lillen...
 
men nu ska de bytas bajs blöja.... och de är ju kamp de me ska jag tala om :D
 
 
Mammas gos hjärta imorse, efter 1,5 timmes försök till att somna så lyckades han!
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0