Trött!

Jag är så jävla trött på de här.
Trött på att ens hoppas på nåt. Trött på att ens försöka. Trött på att lyssna på't.
Trött på att behöva bli så besviken när de går åt helvete.
Jag är trött på att behöva vara trött. Trött på att ständigt försöka få allting att se så jävla bra ut i verkligheten! Trött på att ytliga folk ska tycka synd om en och låsas bry sig. Trött på att ni inte ens kan förstå.


När i helvete kommer min tid då ja verkligen får njuta, dag ut och dag in.......?

Aldrig. Ja måste ha gjort han där upp nåt jävligt illa. Allt helvete drabbar bara mig.
Har noll blogg lust så bli inte förvånad om ja försvinner. "Båtten is nådd" snart.

Så trött på de här.


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0