TJAT!

herregud... på nästan varenda satus på facebook eller i vart enda blogg inlägg man läser så innehåller de i stort sett bara om bantning eller träning...
 
idag har jag ätit si imorrn ska ja äta så... igår vägde ja så i dag väger ja si osv......
 
ORKA.
 
All mitt sug på att ens börja fundera på att träna de försvann......
 
folk är hysteriska. herregud lugna ner er, så här är de alltid vid varje års skift. Folk ska banta och träna hårt. HALLLLÅÅÅÅ ÅRET HAR FFS 365 DAGAR!!!!
Varför va så hysteriska redan eftr 2a dagen på året!!???
 
Jag VA sugen för att börja träna....men nu ner mig bara ångst. så tyvärr försvann de suget nu genom att alla matar in vad man ska äta och inte ska äta, hur man ska träna och hur man inte ska träna.
 
Jösses.
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0