Tisdag!

Åh tisdag....
 
-19 ute. Not so funny!
 
men idag.... så kommer äntligen min IDA hem! Som ja har saknat att prata me henne..... oj va vi ska prata sen ;)
 
Idag blir de jobb för min del, pappan i huset kommer hem tidigare från jobbet och tar hand om sin pojk :P
Lika så imorrn.
 
Ja har ine råd att vabba varje dag heller.
 
Ha. Ja måste berätta nåt "kul", eller ja specielt kul är de ju inte men.
 
Ni kanske minns att ja berättade i höstas att på¨Sigges dagis så ringer dom i en klocka när de är dax att städa? iaf så har dom en liten klocka dom plingar i när alla barn ska städa och barnen städar undan rubb och stubb på golvet.
 
De där me att städa undan allt, de är nåt verkligen Sigge har tagit efter.
Nu menar jag allt utom hans leksaker....
 
I våra skåp och lådor(de skåp och lådor som han når) kan man hitta allt möjligt.
Han hasar sig fram på rumpan ut i hallen, hämtar nån sko för att sedan lägga den i skafferiet. Skafferite är mest drabbat av att han ska lägga saker i. Kul är de att han tagit efter de och gör så, mindre kul är de att behöva leta efter sin sko, tv dosan eller hans napp som han oftast också lägger bort!
 
 
Men lite mer träning så kanske han snart städar undan sina leksaker med?
 
 
Mitt lilla busfrö!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0