Till alla er som sprider dessa hemska bilder på facebook!!

 
ni är näst intill mer sjuka i huvudet än dom som gör allt idiotiska saker!
 
Bilder på misshandlade barn, plågade djur, misshandlade människor JAG VILL INTE SE DE!
 
Okej om de läggs ut på en blogg eller hemsida då är valet mitt att se de. Men på facebook har ja inget val än att se de som NI delar.
 
Så alla ni som delar dessa bilder, ni ryker häck väck från min facebook. Och ja skiter i om de så är min bästa vän, min mamma, nån släkting till mig, eller nån annan som står mig nära.
 
Ni sjunker lågt i mina ögon. Ärligt talat, tror ni på allvar att ni ska stoppa allt våld och misshandel genom att dela dessa bilder? Chansen till de är lika stor som att man kan bota aids/hiv...
 
De är sjukt hur ni håller på!
 
Ni borde skämmas.
 
Jag verkligen lessnat på tvingas se dessa bilder nu.
Jag vill bara kräkas.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0