snöigt värre.

 
Fy fasiken va de kom snö igår!
 
De resulterade i att man fick gå på jobbet, de gick ju inte att komma nånstans med cykeln!
 
Jag va helt död när jag kom hem, och är även helt död idag me.
 
Har sån konstig huvudvärk, sån där huvudvärk som ja brukar ha innan de ska åska.. men de kan ju knappast åska nu!
Sen är min rygg helt död... fy fan. Två arbetsdagar kvar sen är jag ledig, ska bli sååå skönt!
 
Då ska jag sova!
 
Fast dock inte på fredag, då ska vi till banken och sedan är de BVC dax.
 
men men nå mer spännande än så händer inte. Tänkte bara informera er om att jag lever, trots att de inte känns så.
 
btw, igår när jag kom hem så stod dessa på bordet.
 
 
 
kan vara att han fattade denna pik ;)
 
 
Min stora älskling är inte så dum som han ser ut ;) HAHA.
 
Tack mitt fina hjärta!
 
men nu är de dax att göra sig iordning innan man ska gåååå.....
ha en bra kväll..

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0