Slut som artist.

Allt de här me Sigges sömn, eller vilken sömn?, de dödar mig!
Varje visa samma natt.
Vaknar oftast vid 3-4 och ska va klar vaken. Pratar och skrattar för fullt. I VÅR säng. Lägger ja han i hans säng så grinar han.
Jag orkar inte!
När ja har jobbat så somnar inte jag förrens vid 00-00:30...
Min sömnbrist är stor. Och mitt tålamod är slut vid 4 på morronen!

Och imose va ja väl sveriges elakaste morsa, men han fick ligga i sin säng och gråta. 1,5 timme tog de innan han gav upp!
Och jaaa.... Ja sprang ja vet inte hur många gånger till han, förklara för han att han ska sova i sin säng, smekte han på ryggen, gav han nappen osv...
Varför tvinga sig att va vaken om man är yber trött? För de är det han är! Trött....
Själv känner jag mig som ja blivit överkörd av en tradare idag...

Fy fan för de här.

De är såna här stunder jag absolut inte vill ha fler barn.

Men nej, ja kan inte tänka mig ett liv me bara ett barn.


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0