skit hus!

 
Jävla varmvatten som knappt finns, jävla vatten tryck som knappt finns.
 
Vore en dröm att få duscha varmt med ett BRA vattentryck i detta hus.
 
Fy faaan.
 
Väntar på att min kära bror ska kolla upp va en ny varmvatten beredare och elpanna kostar, då vi måste byta den typ NU.
Så ja hoppas att han får en lucka över snart och kan kika på de :)
 
Idag blir de jobb, efter att ha legat död hela veckan så är jag faktiskt inte så taggad till jobb, ja hade vart de om min hals hade vart okej och om näsan kunde sluta klia och va full me snor hela tiden!
 
Men ska bli skönt att få göra annat än att just ligga hemma. Känns som man kommer få liggsår av allt liggandes i soffan.
 
Så så ser min lördag ut, söndagen kommer också se ut som idag!
 
De blir inte mkt annat att göra när man har jobb helg.
 
Så hoppas ni får en bra lördag och söndag!
 
 
(om man endå va så där fräsch idag)
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0