sjuk!

ja är så sjuk...
 
va fan är detta för en förkylning.. har legat och sovit i stort sett hela dagen nu. Sigge är på dagis. Tack underbara Stoffe för att du körde han till dagis. Ja mår inte alls bra. Febern har ja lyckats sovit bort, men är så tung i skallen, bihålorna känns svullna och hela kroppen gör ont!
 
Jag som aldrig blir sjuk så här, och när ja väl blir de så ska de jämt slå till så hårt. De är som att de ska ta igen alla de gångr ja inte blivit sjuk!
 
Fy fan.
 
Men egentligen ska man inte klaga, de finns alltid nån som har de värre än mig.
 
Som den där lilla pojken ja såg nyss på sjukhuset på tvn, en liten pojke på 5 år som hade cancer..... herregud.
ja klarar inte av att se barn med cancer och alla dessa behandlingar dom ska genomgå. Ja får så ont i hjärtat.....
usch va ja grina.
De va faktiskt så jag kom på namnet Sigge, när ja va gravid så kollade ja på "barn med cancer" på tvn. och där va de en pojk på 1,5 år som hette Sigge och han hade så svårt cancer så han överlevde inte. Men.. han va så sjukt söt den pojken och han satte sig verkligen fast i mitt hjärta... och de va då ja kom på att om ja får en pojk så ska han heta Sigge...
Och så vart de en Sigge.
 
Nej orka inte me de här mer. Nu tänker jag fortsätta sova!
 
Go natt!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0