saker man inte glömmer.....

 
2008:
 
 
Passa er för gråsuggor mitt i gatan när ni är fulla. Glömmer aldrig smärtan dagen efter. Värre än att föda barn.
 
2009:
 
I vanlig ordning, varannan helg. På tåget mot krogen!
 
Sen gick de utför må ja lova, ner spydda bussar och vinglandes hemåt. Redbull vodka är inget jag kan dricka längre......
 
 
 
typ så här gick de till en kväll för mig. Hållandes i en lyktstolpe för att inte ramla, kom hem och spydde som en räv.
 
och de är faktiskt denna tjejs fel:
 
Lita aldrig på att en ålänning kan blanda drickbara drinkar ;)
 
2010:
 
 
 
 
 
 
Göteborg.....ojoj. Vilken helg.
 
ja må då säga att 2008-2009-och halva 2010 har vart mina bästa party år! herregud så kul ja haft, men 2009 va nog endå bäst.
 
jag saknar att festa med Cilia och Ida... så sjukt längesen de bara va vi tre. Vi tre va jämt ut varannan helg under dessa 2,5 åren. varannan helg.... fatta liksom. Hur orkade vi?
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0