Pengar pengar

 
allt här i livet handlar i stort sett om pengar.... ja utan pengar kan man inte leva osv.
 
Men faan.
 
Så mkt tid och energi man lägger ner på att tänka på dessa jävla pengar.
 
Jag jobbar, inte heltid men iaf 72%...när jag får min lön vill ja fan kunna känna att ja har jobbat mig ihop dessa pengar.
Men neeej.
Ja kan fan inte köpa precis vad jag vill ha.
De kostar så in i helvete att leva! Hyra, el, barn, hund, andra räkningar... faan allt ska kosta så in i helvete!
 
Sen har vi kvinnor mer att lägga ut på varje månad. de ska va smink, de ska va bindor/tamponger och massa annat!
vad fan har killar? Schampoo och balsam?
 
Nej inte ens de köper min karl, de får jag köpa.... jag me min lön!
 
Så varje månad när lönen kommer så varför i hela helsike jublar man för lönnen, mer än halva försvinner endå till alla räkningar!
 
Nej jag kommer ALDRIG göra klart hallen och vårt sovrum. I alla fall inte inom dom närmsta 40 åren..... kanske när jag är pensionär. Då kanske jag kan börja trivas fullt ut i detta hus.......
 
Så jävla less på allt gnäll och tid man lägger ner på dessa pengar!!!!!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0