onödigt vetande

om mig,
 
  1. jag hatar när solen skiner in genom fönstret och man ser exakt hur skitit de egentligen är. Trots att man precis städat kanske?
  2. Mitt morron humör är de inte de bästa.
  3. ca 1 vecka i månaden är mitt tålamod på noll! Alltså, man ska inte reta mig då.
  4. jag hatar cola med kolsyra i, en kall avslagen cola ska de va! Jag är inget fan av kolsyra.
  5. Jag får små panik om jag ser att de ligger fullt med leksaker överallt när sigge är lagd för kvällen. Jag kan inte sätta mig i soffan då och koppla av...
  6. Jag älskar att tvätta. Mest för att de luktar så gott när man hänger tvätten :)
  7. Jag är sjukt envis. Kämpar in i de sista för att få de jag vill ha ;)
  8. Jag anser mig själv som en sjukt bra vän som alltid ställer upp, och jag hoppas mina vänner tycker de me....
  9. jag kan inte simma. hatar vatten. Frågor på de?
  10. jag har en hel drös konstiga saker för mig när jag gör vissa saker, vad de är. De tänker jag inte nämna för er. ni skulle se mig då som en konstig person ;)
 
 
Så..... frågor på de?

Avtryck
Postat av: Sara

Haha, du låter ju som en helt underbart galen och tokig tjej. Jag känner inte dig i verkliga livet, men följer dig på blogg och instagram. Gillar dina inlägg :-) och din son är ju bara för underbart söt

Svar: haha tack så mkt :) jo då, visst är ja tokig och galen minsann ;)
ninna

2013-01-21 @ 17:54:02

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0