Nöjd!

är rätt nöjd med valet av gardiner i vardagsrummet.
 
 
och i köket:
 
 
 
Dock blev vi me vaxduk idag på detta bord, vi ska till våren slipa vårt bord och måla vitt. Och med barn i huset så är vårt bord just nu inte speciellt så fräscht. Så de får ligga en vaxduk där så länge. Ja gillar inte såna dukar alls. Mamma har under hela mitt liv alltid haft en vaxduk på köksbordet, och nu snackar vi vaxduk med alla möjliga färger och mönster. Ni vet så där alldeles fööör mkt mönster så man vill kräkas.
Men vi hitta en vit med ett väldigt diskret mönster så de va ju tur de!
 
Nu har ja kurat ner mig i soffan med en cider och tänker stanna här tills min karl har gjort varma mackor som får
bli dagens middag :)
Sen blir de mys med film och massa gott!
:)
Så så ser min lördag kväll ut!
 
Hoppas ni får en lika mysig lördag!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0