känslan!

 
alltså känslan som uppstår när man vet att man har 3 lediga dagar framför sig när man vaknar! - obeskrivlig känsla!
 
Guuud, ja har så ont i mina fötter. Ikväll måste dom få sig en liten behandling. Mina fötter blir alltid så torra när de är sånt här väder ute. Varmt-kallt...
Usch de gör riktigt ont i fötterna :/
 
Men nu tänker jag inte gå flera mil eller cykla på 3 dagar!
 
Vågen va verkligen min vän idag! Sen ja började jobba i november så har ja gått ner 6 kg! Och jag är på en vikten jag startade min gradivitet på ;) Hur underbart känns inte de!?
 
Nu ska ja bara försöka låta bli att äta upp dom kilona i helgen ;) HAHA!
 
nå ja, idag då? Idag blir de ett besök på banken och hoppas dom vill ge oss pengar, och sen blir de bvc... sen ska ja försöka få me mig karln till bauhaus ;)
HAHA! Good luck liksom!
 
Nå ja, nu blir de frulle och bus me min Sigge bus!
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0