happ...

 
så va de kväller igen då.
 
ens lediga dag är över snart.
 
Sängen kallar strax, har faktiskt haft en rätt mysig dag idag endå. Grannen bjöd på go fika, underbart goa kladdkake muffins :) dom satte fint i magen och förmodligen PÅ magen me ;)
 
Sen på kvällen så bjöd ja över mamma och pappa på fika. de är alltid trevligt när dom kommer.
 
 
Sen gick ja en promenad med Disa när dom hade åkt, hon är väl lite si så där feg att gå i mörker(i alla fall me mig) så de gick ju fint. kanske ska fortsätta gå me henne i mörker, hon drar iaf inte så mkt då :P
 
Ja... så mkt mer har inte hänt. Känner mig bara allmänt less på livet. Alting går bara runt runt runt. De händer inget nytt eller roligt.
Jag ser knappt skymten av karln, inge socialt liv me han för fem öre. Jag minns knappt när jag fick en puss av han sist.. ja förutom för ca 15 min sen men innan dess då?
Känns som vi har ett distans förhållande, men att vi sover breve varann och sen pratar me varann i telefon. Verkligen ett skit kul liv.... Jag saknar faktiskt han. Jag saknar oss. Men tyvärr så va detta enda lösningen på¨att jobba, att ja jobbar endast kvällar...
 
och ens vänner ja dom har man heller knappt kontakt me.
Den ena är ute och reser och resten jobbar så....
 
Nej... de är inte mer än att man blir less på allt.
 
Vad skulle jag göra om jag inte hade Disa som gör mig sällskap varje dag. (Och Sigge vissa dagar)
 
Nu tar jag min hund och går och lägger mig..............
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0