äntligen med stort Ä

 
som jag har längtat till denna dag!
 
Sigge är på dagis, ja ska jobba, de innbär- ensamtid hemma innan jobbet!
 
Vet ni hur skönt de är? iaf första dagen.... dom andra dagarna känns så tomt och ja saknar verkligen lill fisen oerhört!
Denna vecka ska han få va på ett annat dagis då som slagit ihop alla dagis, så de va inte så många barn där. Men som tur va så hade han "sin" fröken där...
Men.. jag gillar verkligen inte de dagiset han är på. Så stort. Och allt verkar bara va så rörigt...
 
 
Men jag hoppas han har kul iaf... dock va han ap trött. Konstigt då han endast sovit 3-4 timmar inatt. Han skulle promt va klar vaken mellan 00-03:30 typ....
varför? Ja... säg de.
Inte ett dugg trött va han iaf.
Så de bev inte mkt sömn alls inatt, men de är nåt jag ska ta igen nu! Då ja tänker vila innan jobbet!
 
Btw.... börjar fatiskt tro att de finns ene gud där uppe som hörde mina böner igår. Dom har kors i taket sandat vägen hem till oss! weeiiii.....
eller nej, de finns INGEN gud!
Tro inte nu att jag tänker bli kristen och börja prata i tungor och gå i kyrkan osv.... no way!
 
Ha en bra onsdag iaf!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0