Zzzzzzzz..........

 
fy fan så trött jag är!
Trots att ja sovit rätt bra inatt.
 
Men aldrig förr har min kropp blivit så påverkad av detta väder.
 
Vi hade knappt nån sommar med sol, sen kom hösten...mörkt, regningt kallt och sen kom denna vinter. Pendlar mellan kallt och varmt, storm, snö i massor.
När de vart så där kallt och blåst så har ja fått så satans ont i kroppen, aldrig förr har de hänt.
 
Jag bara längtar nu till våren och sooolen, solen ger en lite hopp om livet och energi.
 
För just den där energin och känslan av hopp om livet är nåt jag saknar.
 
nu ska alla sysslor göras här hemma innan jag ska åka och lämna Sigge på dagis och sen vidare till jobbet...
 
Ja är så trött så ja lätt skulle kunna somna på cykeln på jobbet :p haha...
 
Ha en bra fredag på er, och ni som är lediga. NJUUUT!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0