snart ska jag genom gå den värsta smärtan- igen.

 
och jag längtar!
 
Lite synd att de gick så fort med Sigge, fick inga bilder på mig under hela processen inne på förlossningen.
 
 
 
Jag med fjorton tusen dubbelhakor och en liten Sigge på bröstet. Tyvärr så slutade Sigge andas efter denna bild togs, så detta va den enda gången han låg på mitt bröst.
 
 
Stoffe har fortf ärr från mina naglar ;)
 
Inte förrens dagen efter fick jag hålla min son!
Fattar inte hur den där jävla näsan kunde svullna upp så jävla mkt under en natt?
Jag stör mig såå på de!
 
Jag har så sjukt mkt fula bilder på mig från bb, så dom tänker ja inte visa. Man mår ju illa av att se hur man såg ut!
 
 
 
Snart får ja snusa och mysa bebiiis, längtar så!!!
 
 
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0