de är fan inte kul längre...

 
 
ja orkar inge mer, eller min kropp orkar inge mer!
 
 Jag har så ont.
 
förvärkar från helvete på ren svenska, sammandragningar från helvetet, foglossningen är tillbaks och även den är från helvete. Hemorrojder från helvetet.
Min rygg och nacke gör ont som i helvete.
Fötterna och händerna är svullna som in i helvete. Och de gör ont.
 
Jag vet inte ens hur jag ska orka föda med all denna jävla smärta i kroppen?!
 
Jag har ständigt tårarna i ögonen för att ja har så ont och är så less på de här.
 
Annanasen och basilikan kan slänga sig i väggen. Annanasen gjorde bara så ja fick feta blåsor i munnen.
 
 
Ja orkar ta mig fan inte mer...
 
Jag vill bara leva ett normalt liv, och hur fasiken ska de gå nästa vecka när jag har Sigge ensam hemma??
 
 
och nej, när karlar kan bli gravida så kan barn nr 3 få komma.....

Avtryck
Postat av: carro

Snart snart snart har du bebis i famnen! :D hatar dock den meningen själv men de e sant :D Tänk va länge vi väntat denna gång med :D

Svar: JAA! Men de där snart känns som
Evigheter! Ja hatar att vänta ;)
ninna

2013-12-29 @ 15:45:23
URL: http://Carolineaf.blogg.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0