TGIF...

 
äntligen fredag.
 
regn regn regn.
 
perfekt dag för bio med Ida :)
 
vi har faktiskt vart vänner i ca 5 år och aldrig gått på bio tillsammans? vad hände där?
 
just nu håller ja på att plocka av i köket på bänkarna, så mkt skit! Hur många verktyg kan en karl ha egentligen?
 
men de går sakta men säkert framåt, mina fogar är inte okej.
 
foglossning från helvetet.
 
kan ju knappt sova om nätterna så ont de gör. hittar heller ingen skön sovställning.
 
så eftersom sömnbristen här är stor så är jag INTE ett dugg taggad inför jobb igen på måndag.
få se hur länge ja klarar av att jobba me denna foglossning,
 
jag vill inte få ondare, jag vill klara av att jobba tills de är dags att inte jobba mer ;)
 
men men.
 
nu ska ja försöka få i sonen lunch, matvägrar period deluxe!
 
 
 

Avtryck
Postat av: therese

Vi hoppas du kan jobba länge :-D

2013-08-09 @ 14:51:38

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0