SIRI!!!

 
jag är så arg på den där katten, så jävla feg för allt.
 
nu har han rymt IGEN. Tror han vart rädd när Stoffes mammas hund Benji va här och stack.
 
Jävla fega katt.
 
och denna gång tänker ja banne mig inte ut och leta efter han. Kommer han så kommer han.
 
Visst de är tråkigt för de va min favorit katt, i stället får ja nu dras med en yber jobbig Kurre.
Han är som förbytt, skriker hela tiden efter mat, kommer in och vill bara ha närhet för att få mat.
får han de inte då ska han väsnas och riva halva huset tills jag blir galen.
 
dessutom kommer han in med 4-5 fästingar på sig varje kväll, och stinker skit gör han med.
 
Neej, siri kom hem nu!! Så blir Kurre normal.
 
Hade de vart kurre som vart borta så hade faktiskt Siri gått ut och visat oss vägen till han. De gör han jämt när Kurre är borta.
 
 
 
 
Siri siri ... sluta va så feg nu och kom hem! Matte orkar inte leta efter dig!
 
Som ja sagt förr. Katter är jävulens påfund.
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0