ingen som tackar oss.

 
såg nånting på svt, nåt som gör mig så förbannad och ledsen.
 
jag älskar mitt jobb, ja älskar att få vara en del av de äldres liv. En hjälpande hand.
 
men nåt ja inte gillar är att dessa politiker ska bestämma så mkt, och på helt fel sätt. Varför ska man spara in på nånting så viktigt som människors liv!?
 
De människor som byggde upp vårt samhälle idag sitter just nu utspridda på massa äldreboende och vantrivs, dom önskar att dom bara får somna in.
Ska de verkligen vara så?!
Ingen livsgnista alls?
 
Fy fan så arg/ledsen ja blir.
 
Här kan ni se vad jag pratar om!     HÄR
 
 
kriminella har de bättre i fängelset än dessa stackare!
 
Och som dom säger i dokumentären, man stressar och springer benan av sig, men inte är de nån som tackar dig sen för de?
Ingen politiker.
Kunder/boende kan tacka dig för stunden. Men sen då? När du är sjukskriven för rygg problem, eller nåt annat fel.
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0