nu jävlar.

kommer jag sätta ner foten på akademiska sjuhuset.
 
om jag så ska spränga skiten i luften, eller okej inte bokstavligt dårå.
 
men.... nu kommer jag inte ge mig förrens jag fått en AKUT TID för en magnet röntgen till Sigge.
 
Jag kräver att dom ska fixa de.
 
Att de här me att kasta huvudet bakåt grejen är tillbaks, nu gör han de väldigt ofta igen. Så ofta att de b la stör hans nattsömn. Han vaknar av nånting...? Ja vet inte vad men, kan va att han fortf har nåt virus i kroppe, nattskräck eller nåt. Men när han väl sätter igång och skriker så kastar han huvudet bakåt. Och eftersom de går INTE att ha honom mellan oss då han är på ren svenska vansinnig och skriker och slås. Jo tack ni, han må bli 1,5 år om 4 dagar men han slåss nog fan hårdare än Magnus Samuelsson....
 
Så de går inte att ha han som sagt mellan oss, så han måste va i sin säng. Vilket han absolut inte gillar. Man hör hur han skriker och.....dunk. Huvudet slår emot sängen.... skriker lite till.... dunk.... huvudet i sängen.... osv...
 
tror ni de är bra att han slår i huvudet i sängen? Tror ni jag lider av dåligt samvete? Tror ni framför allt att jag orkar (speciellt nu när jag är sjuk) springa fram och tillbaks för att lugna han, trösta han(då de gör ont när han slår i).
Och spar er med era korkade kommentarer om att om han nu slår i huvudet att vi inte tar honom till oss.....
NEJ!
Ni känner inte Sigge. Han är hysterisk. Aggressiv.
Och jag tror att stor del till de här är p ga av huvudet och nacken! Han borde få ont/slitage i nacken...? Om inte annat så får han ju ont i huvudet som han slår i överallt. Dag som natt....
 
Nej. Så nu tänker jag va på dom på akis, för här hemma är de stor sömnbrist för oss alla...
 
Och... jag tänker inte ens nämna hur lång tid de tar innan han somnar av utmattning eller hur många gånger jag springer till han för att lugna han.
 
Ingen skulle tro på mig, förrens ni får se/höra hur han är natte tid.
 
 
//
En trött och sjuk jädra morsa!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0