hegen kom och gick....

 
denna helg gick ju fort den me. Precis som alla andra.
 
Igår då, då åkte vi på barnloppis.
 
Fyndade denna för 20:- till sigge
 
Ja trodde aldrig de fanns såna här små till barn. Så jag vart överlycklig. Finns de nå bättre musik än GNR?
 
Ja vet inte ja.
 
Sen efter loppisen skynda vi oss hem, Ida och Cilia ville komma över en snabbis på fika och klart dom fick de.
Efter att dom åkt, så fick sigge sova middag och ja la mig ja me för att vila en stund innan mamma ochj pappa kom och skulle också fika.
 
Sen kom stoffe hem och på eftermiddan åkte vi till svärmor på fika.
 
Sen va ja död. Min hals och huvud va dött. och som pricket över i:et så fick ja världens mens värk.........
 
idag då? Vi drog in till stan, lagom tills IKEA öppnade, där åt vi frulle och gick och kika. Va lagom lite folk.. rätt skönt.
Sen åkte vi hem, bjöd över svärmor på fika. Så hon och lill faster ninni kom över.
Sen va de dax att röja här hemma...... så nu ser nästan alla rum okej ut. Man ser golvet iaf, man ser att de är ett rum.
men frågan är bara huur länge.
 
Sen höll stoffe på att byta däcken på bilen medans ja kom på den briljanat idén att keramikhälls skrapan ja köpte på Ullared funka perekt till att skrapa bort målarfärg på glas utan att repa glaset.
Ingen vart gladare än jag då. Då jag kunde få bort allt kladd på vitrinskåpet rätt fort. Så de höll på att fixa då medans sigge lekte nånting med Disa på golvet :)
 
Och nu.... nu är jag SLUT i kroppen.
imorrn väntas de jobb igen, efter att ha legat däckad i nästan en vecka så är ja full me energi nuför att jobba!
 
Så nu blir de tv innan sängen kallar!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0