från 80 till 86...

¨herregud
 
min lille pojk börjar bli stor. eller ja lång iaf.
 
Märkte igår att hans overall börjar bli för liten på längden. den är i storlek 80.
imorse märkte jag att hans byxor börjar bli små. i storlek 80.
 
Dax att börja införskaffa mig byxor i storlek 86.
Har en del men.
 
Ni vet, barnkläder, de går ju åt som smör.
 
Men jag tror inte de va så länge sen jag plocka fram alla byxor i 80 till han.
 
Han kommer nog bli lång. Väldigt lång. Lång och smal som en flaggstång ;) Ök namnet flaggstången kommer ropas hej vilt. haha.... nej nu va ja elak :p
De hoppas jag inte att han kommer få höra.
 
Nu- operation renovera mig själv innan jobbet kallar!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0