drömmen som sprack....

 
när jag va liten så hade inte vi diskmaskin, och de va samma bråk varje gång mamma eller pappa bad mig diska.
Neej.
 
Jag vägdrade diska. För min bortförklaring va att när jag skulle bli stor så skulle jag bli fotomodell och flytta till sthlm...
och modeller får inte ha skrynkliga händer!
 
Och i stockholm skulle jag göra karriär och tjäna braaaaaa mkt mer än mamma och pappa!
 
HAHAHAHAHAHAH..........................HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA...............................HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...............
 
 
först nu fattar ja att jobba i kommunens tjänst gör en inte till en miljonär.
 
Och ja kommer varken bli modell eller göra karriär i stockholm, jag kommer inte ens bosätta mig där.
 
Men..... jag tjänar mer än pappa nu. Och ja kommer en dag tjäna mer än mamma. Kan va för att pappa är pensionär och mamma snart går i pension ;)
 

HAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!!

 

 


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0