blir så trött på de här!

 
idag har jag mer ont i halsen än igår...?
 
Igår va ja mer snorig och hostade som en dåre, idag- inge snor eller hosta knappt?
 
Men halsen.... aj aj.
 
Inga smaklökar ja har heller, så allt jag äter smakar ingenting. Och därutav är ja ju inte sugen på mat. Ja äter bara för att ja är hungrig men de smakar skit :(
 
är så trött på att må dåligt nu!
 
Planen va ju att imorrn ska vi ut på krogen, och en gammal vän som ja inte sett på 3? år kommer och ska ut me oss!!! Ja är så JÄVLA bitter nu att ja kommer missa min chans till att ha KUL! Ja behöver ha KUL.
 
Vem vet hur lång tid de tar tills nästa gång ja får chansen att gå ut och ha kul!?
 
JAG HATAR SJUKDOMAR!!!!

Avtryck
Postat av: Cilia

Kanske du orkar komma ti Ida en stund innan vi drar ut? Så behöver du inte vänta 3 åt till :p Kanske kanske du e lite piggare i morrn så pass pigg att du tom orkar komma me ut :)

2013-04-05 @ 11:41:22

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0