Vad göra?

åh ja vet inte alls hur jag ska kunna pussla ihop de här me dagis och allt.
 
Mina mamma dagar tar slut snart och måste börja jobba. Ska på intervju på torsdag. Och de känns ju si så där me att börja ställa krav.
Jag kan inte börja före kl 8 för att ja måste sköta lämningen på dagis. Och dagis öppnar ju kl halv 7. och sen måste ja ta mig in till stan och är då på jobbet kl 8. Hur jobbet är med görliga på de vette fan.
 
men... om ja då har sigge på dagis från 6:30 så kan stoffe hämta han vid 15:15. vilket är 9 timmar på dagis... de känns som att de är tok för länge för han nu när han är så här liiten, okej om han vore 3-4 liksom.
 
Men från att haft han hemma i ett år och knappt umgåtts med barn till att sätta han med ungefär 16-20 barn i hela 9 timmar.... dde känns inte okej!
 
och ja måste ju jobba....
 
Ja får inte detta att gå ihop!!!
 
hatar detta pussel!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0