Tomt?!

Enda sen ja kom hem idag, så har ja känt att jag saknar nåt! Eller så är de nån jag saknar!

Ja känner mig som världens ensammaste människa, ingenting är längre som förr!
Bara de att ha nån vän nära sig och kunna umgås om dagarna är nåt jag saknar! Och inte nå små besök då och då utan att man verkligen ses några gånger i veckan.
Visst har ja möjligheten att dra in till stan varje dag för att umgås med nån! Men ja är alldeles för lat för att orka åka buss varje dag och va i stan!
Och att folk ska komma hit verkar ju bara va besvärligt.

Jag saknar verkligen nåt/nån!

Skulle va så kul om en vän va mamma ledig som jag och att man kunde fika,promenera och bara snacka skit dagarna i endan bodde nära mig.

Men men. Man kan ju inte få allt här i livet.


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0