tidig morron...

fy bubblan så jädra trött jag är...
och detta depp väder gör de inte bättre.
 
Har i stort sett hostat hela natten, vilket rubbar sömnen.
 
Sen... så slog vår lill gestapo på stort och sov HELA natten i SIN säng och han vaknade endast en gång då vi lagt oss precis.
Så ja vaknade flera gånger i natt bara för att tänka på när han skulle vilja komma till oss...? Men ikke att de hände.
 
Sen när stoffe gick upp vid 4 så hade ja så svårt att somna om. Låg och kikade på hollywood fruarna och djurakuten eller va de heter.
Sen somna ja om... typ 20 min innan sigge vakna vid 6:30...
 
Och nu sitter vi här, han har fått gröt och sitter nu och tuggar i sig sin macka. Och ja sitter här med en stor kopp thé.
Vad vi ska göra idag? Ingenting... försöka kurera mig ska jag göra.
 
När Stoffe slutar så måste vi åka till apoteket och köpa nåt för hostan, För den dödar mig snart!
 
Inatt va de fan fruktansvärt....slem hostan övergick till torr/ret hosta! USCH!
 
Så så, kommer väl vår dag att se ut!
 
Ha en bra onsdag på er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0