gnäll gnäll...

egentligen vill jag bara gnäll mig igenom detta inlägg, men si de tänker jag inte göra.
 
Är alldeles för trött psykiskt och fysisikt för att orka de.
 
Men... de tuffa beslutet är att i Oktober tänker jag banne mig sätta sigge på dagis. Han har plats från 8 oktober, dagen efter hans 1 års dag. Men.. detta funkar inte. Jag behöver avlastning. Tror båda behöver komma ifrån varandra. Så vi får sakna varann, eller jag sakna han. Han saknar mig bara jag går ut ur rummet där han håller till så.
 
Så för oss bådas bästa så prövar vi att köra inskolningen då. Funkar de inte för att han är för liten så har ja endå prövat, och vi har ju platsen kvar så.
 
Så så är det Känns hemskt att han ska börja på dagis :/ Lämna min lilla pojk till nå helt främmande människor? Huuga.
Men han kanske trivs och de kommer gå bra? Njaaaaaaaaaaa tvivlar på de ja, varför skulle nåt gå bra?
 
Skit samma nu lämnar vi de.
 
Idag då? De är faktiskt fint väder, när han vaknat så tar vi oss en promenad. Vart ingen dejt med Petra och Ida idag. Ida skicka sms imorse, och hon är döendes i säkertligen någon manlig förkylning.
bara män blir döendes när dom är förkylda :p
Ja och så Ida, nå ja, jag brukar också bli döendes. men de är oftast för att när jag väl blir förkyld då blir jag RIKTIGT förkyld.
Eftersom att mitt imunnförsvar är så jädra starkt så blir ja väldigt sällan just förkyld. Magsjuk däremot de rubbar immunförsvaret helt.
Ja fattar inte, både stoffe och sigge har vart förkylda nu. Tok förkylda dessutom. Men jag verkar ha klarat mig :)
T om när jag va gravid och stoffe vart sjuk säkert 4 gånger under dom månaderna. Men jag vart aldrig smittad? När man är gravid så har man ju oftast sämre immunförsvar. Vad är de för "fel" på mitt immunförvsar?
Ja klagar ju inte direkt men. Jag vill gärna inte att när jag väl blir förkyld att de ska va nån DUNDER förkylning.
 
Nej nu vaknar lill pojken.
 
Ha en bra måndag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0