full rulle idag

idag har vi haft/har fullt upp. Ja har tagit en paus nu medans lillen ska få sova lite.
 
Först imorse drig vi till stan, jula och biltema, *jublar av lycka* !!
 
Sen gjorde vi ett besök hos sigges gammal farmor och farfar på Kvarngärdet :) Lite go fika och massa skit snack ;)
 
Sen drig vi raka vägen hem, sigge somna i bilen(tack och lov). Jag va tvungen att fixa till rabatten lite fint, då mina höst lökar måste grävas ner.
Så nu är de rensat, och lökarna är nere. Få se om de blir nå blommor till våren, de vart massa "cupkakes" tulpaner :p och 2 liljor, Ska plantera mer liljor i vår tänkte jag. Då ja grubblat klart vart jag ska den lite finare rabatten.
De finns ju inte, tyvärr, så mkt utrymme och läge för en stor rabatt så.
 
Men fler liljor de ska jag ha, massvis helst. Älskar liljor när de börjar blomma och dofta såååå gott!
 
Så vi får se om de blir nå blommor över huvudtaget ens :p
 
 
Imorrn är de lika fullt upp, de ska renoveras och fixas MASSOR.
Vi måste börja fixa till allt de röriga innan sigges kalas äger rum, och de känns som att de är snart.....
 
 
Så så ser de ut vettni!
 
ha en mysig lördag kväll....
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0