full lördag...

idag har de gått i ett... hela tiden :P
 
Vi vaknade lite senare än vad vi brukar på helgerna, vanligtvis brukar lill herrn vakna vi 6:30-7 på helgerna. Ida slog han upp sina blå 8:30. Kan va för att han protesterade att va vaken mellan kl 4-5:15...
Inte okej.
 
Man går inte upp med han kl 4!
 
Men han somna om iaf.
 
När han vaknade gjorde vi våra vanliga morron sysslor medans stoffe la lite golv. Sen drog vi mot staden och intog barnloppisen. Fick ihop en hel del kläder åt han, han av i stort behov av byxor. Så nu har han en heeel drös. Även en dagis overall införskaffades.
 
Så nu är de tvättat och hänger på tork. Ja tvättar alltid kläder ja köper begagnat åt han.
 
Sen drog vi mot byggmax då stoffe behövde nå viktigt. Sen va de bara att brassa hem rätt fort. Ungen hade skitit på sig och ja min dumme fan glömde blöjorna hemma :/
 
Väl hemma så passade ja på att städa undan lite medans stoffe höll på att renovera. Imorrn blir nog hallen klar! Äntligen!
 
Jag stod för middagen ikväll, de vart en riktigt god och saftig biff med hasselbacka potatis och karl-johans svamp sås.
Ja äter då ingen svamp sås men.
 
Behöver jag säga att de bara vattnades i munnen!?
Guud de va som en mat orgasm!
 
Nu ska de glos på tv och lite mys!
 
heej på er!

Avtryck
Postat av: Sara

Vilken storlek har Sigge? Har mycket kläder i alla möjliga storlekar som jag själv borde stå och sälja. Men tiden..

Svar: hej... han har 74/80 nu :) bara hojta till om vad du har och för storlek :)
ninna

2012-09-23 @ 10:52:58

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0