Dagis..

de kan inte kännas mer än rätt de här.
 
Dagiset som Sigge ska börja på är egentligen en liten vanlig villa, inte så stort med andra ord. De är väl totalt 20 barn på 4 fröknar. 16 av barnen går där på heltid.
 
Hela alltihopa kändes bara så i hemma miljö.
 
Sen tog jag upp de med ena fröken om sigges motorik, att han är lite sen och inte kan så mkt. Men hon sa att de va ingen fara och att dom brukar lära sig rätt fort. Och jo de är ju sant... men tanken på att min son ska sitta vid de matbordet och äta med en gaffel... känns vääääldigt långt bort. Eller att han ens ska ut på utflykter och gå själv med en ryggsäck på ryggen.
 
Han är ju så liten min lille lilla bebis.
 
Men iaf, nu är de bokat och klart. I oktober kör vi igång....
 
De hade gått jättera här hemma för svärmor och siggen, när vi kom hem låg båda två och snarkade i sängen.
 
Va väldigt gulligt utav svärmor som hjälpte oss att passa Sigge trots att hon ska jobba inatt(och har jobbat under hela dagen med)
Tänk att de finns så snälla människor som verkligen ställer upp när de gäller! TACK!
 
Så i de hela känns de genast mkt bättre inför dagis starten!
 
Nu- tv och datan. Sen sängen!
 
 
Min underbaring!
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0