BF!

idag blir de BF och VM....
 
Alltså. BF- barnfritt.
 
VM- Vuxen Mys.....
 
Såå skönt. och de behövs efter denna natt. Herregud. Han va värre än värst.... Trodde inte de kunde bli värre än de vart. Men jooo då.
 
Hur han är i natt, de bryr ja mig inte. För inatt ska jag SOVA ifred. Eller ja jag har ju karln breve mig, och han lär ju knappast skrika och betee sig som en jag vet inte vad.
Hoppas jag.
 
När vi lämnat Sigge till sin farmor så kommer vi åka till vårt andra hus, plocka lite och städa av så har vi de gjort. De underlättar ju när man inte har barn med sig.
 
Sen är de bara hem då och fortsätta städa här.... jädra mkt städande men.
Man hade ju kunnat gjort nå mkt roligare när man äntligen är barn ledig, men men de är ju saker som MÅSTE göras så :)
 
Så ikväll kommer vi tok mysa jag och min karl.
 
Nej dax att klä på sig och börja packa Sigges väska med allt som ska me.
 
Ha en bra lördag!

Avtryck
Postat av: Eva

Njuuuut!! :)

2012-09-08 @ 22:19:02
URL: http://www.eltonsmamma.wordpress.com

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0