Vintern är räddad i hemtjänsten!

så där ja.
 
Nu kan jag traska och i ur och skur och förhoppningsvis fortfarande va torr om fötterna när man ska ut om kvällarna i hemtjänsten!
 
 
Så dessa par everest kängor ska få rädda min vinter!
 
Idag är det min sista mamma dag.. min mamma ledighet är över!
Imorrn kliver jag på mitt jobb schema, och sikken tur att jag börjar med två lediga dagar ;)
Men... dock kommer de inte kännas lika kul på lördag när jag väl ska jobba och kliva upp 4:30!!!
Börjar med mina enda två dagar, resten har jag bara kvällar.
7-16 lördag och söndag. Jag kommer va död på lördag kväll!
Inte jobbat på över ett år liksom.
Ja, men hemtjänsten är ju pice of cake när man kämpat med Sigge i över ett år ;)
 
Ska bli så kul att få komma tillbaks till jobbet igen faktiskt.
har saknat mina kollegor och tanter och gubbar :)
 
om en timme ska vi hämta lill fisen på dagis som vart där ensam sedan kl 9.. vid 10:45 skickade jag ett sms och frågade hur de gick, och de gick tydligen kanon.
Frågan är bara om dom lyckas få han att sova me ;)
De kan jag slå mig i backen på att dom kommer lyckas med....
frågan är om jag ska passa på att vila nu, eller städa?
 
imorrn får vi tilökning i familjen, av lilla Disa. En liten schäfer tik som vi ska pröva att ha hos oss.. funkar de så köper vi henne :)
Ska bli såå mysigt med en vovve i huset. Hoppas bara att Kurre fattar att hon ska va här ett bra tag.
Kanske de kan hålla grannens katt ifrån VÅRT hus....jädra katt på att komma in här och bråka med mina katter.
 
Nej nu ska ja fundera på att vila eller städa?
 
Heej på er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0