Varför?!

Jag ska på lördag klippa mig.

Men..... Varför är de ALLTID så att dagar innan ja har en klipp tid så är helt plötsligt mitt hår JÄTTEFINT?! (Ja bortsett från utväxten)
De är långt. Ja har aldrig haft de så här långt förr, de är enda ner i svanken. De är 100% äkta, inge fejk hår här inte! (Ja inte hårfärgen då då)
Men helt plötsligt älskar jag mitt hår!!

De ger miig ångest!! Fet ångest! Ja klipper mig 2 gånger om året, just för att ja hatar att klippa de. Och då blir de oftast max 6 cm som åker av!
Och samma frisyr....

Nu är ja less på att ha samma frisyr, ja har haft samma frisyr nu i över 10 år! De är inge kul längre.... Uppklippt, taggit, sme lugg/ hel lugg!
Alltid samma sak.

Nu vill ja ha nå nytt!!

Tips?! Nån?!



Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0