varför gör han så här???

jag blir tokig. galen. vansinnig.
 
VARJE gång sigge vart hos sin farmor, så bir han på ren svenska helt VANSINNIG och galen.
 
Ja behöver inte tala om hur natten va. Jag vet inte vem av dom ja bor me som ja mest va förbannad på då. Karn va ju inte mkt till hjälp.....
 
02:15 fick JAG äntligen somna, somna för att sen sova i 3 timmar!! Idag är jag mer död än levande, och för att strö på lite salt i såret så har jag världens mest jävla mens värk.
 
Känns som att de blir en "kul" dag idag....
 
jag är så trött så ja är alldeles gråt färdig.
 
Kan nån som läser de här förstå VARFÖR han blir som helt vansinnig och förändrad så fort han vart hos sin farmor!!?
 
 
neej, ja orkar inte.......

Avtryck
Postat av: Anonym

Jag gissar på seperationsfas. Många barn är hur snälla när dom ska sova över hos tex farmor. Men sen när föräldrarna kommer hem visar barnet sin sida, som visar att detta med att sova borta utan er mamma och pappa tycker jag inte om. Vilket ni fick se inatt tyvärr.

Min dotter som blir 5år nu i december är likadan, trots att hon är betydligt äldre än er Sigge. Sonen har inte ens sovit borta utan oss föräldrar ännu och han föddes feb2011.

Hoppas du får en bra dag trots dålig sömn och mensvärk.

Svar: ja de kan nog stämma att de ligger nåt i de :) Eller så är han bara rent utav förbannad på oss som lämnar bort han så där :P
ninna

2012-10-15 @ 10:03:44

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0