Vår dag...

började som vanligt med massa mys i sängen :)
 
Sen stoppa vi oss frulle och sen tog vi bussen till Storvreta för att fika lite me mamma, ja bad mamma baka en kaka till helgens kalas :)
 
Sagt och gjort.
 
God va den me ;)
 
Så vi va väl där mest hela dagen, Johan va också där likaså Ronja me :) Alltid lika kul att få träffa Ronja :)
 
Sen kom stoffe och hämtade oss och vi drog hem. Stoffe la väl klart golvet och började me nå nytt som förmodligen kommer ta tid. Varför tar de alltid så lång tid för en karl att göra nåt? Vart är tempot liksom?
 
Ja hann tömma ett rum på max 20 min medans de tog han 5-7 min att ta bort TVÅ lister.......
 
ja om de hinner bli klart tills lördag vette faan de.
 
Om ja endå kunde de där me att lägga golv och va så händig, då hade de vart klart nu. Men synd att man inte kan de. Kanske ska lära mig de ;)
 
Men iaf så blir de kanon fint och trots att de tar såååån tid för han så är han så duktig och har gjort ett bra jobb :) bra där älskling!
 
Nu tänker jag varva ner och invänta bonde söker fru! Sen blir de sängen....
 
Ha de gött allihopa!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0