Sikken helg...

den har verkligen gått i ett... hela tiden. Och tyvärr så är den ju slut snart :/
 
Men oh så himla mkt fint Sigge fått.
 
Idag fick han leksaker, pyjamaser med storlek 80, dock va dom ju VÄÄÄLDIGT långa så dom kan han inte ha just nu, men han växer i dom och de är ju toppen.
Sen fick han av sin farmor en music tv som spelar upp nån melodi och de är nå dansande kor och får eller va de är.
Han älskar den ;)
Lika med grävmaskinen han fick av sin farfar... och som igår. Kartongerna och pappret va MYCKET roligare än innehållet ;)
 
Efter gästerna vart här så va han såå trött men vägrade somna så¨vi kom överrens om att åka in till stan så kanske han skulle somna i bilen.
Vi drog till rusta. Med oss hem hade vi en tränings bänk och hantlar(stoffe har fått för sig att träna) och en steghylla. Som passa perfekt i min hall ;)
 
Och sen "fyndade" jag en tavel hylla, två block ljus och en stor mjuk och mysig filt för bara 159:- :)
Känner mig nöjd över de fyndet :)
 
Snart ska sigge sova och ja ska bara njuuuta av tystnaden och lugnet.
Imorrn drar vi till stan för att gå på höst marknaden som är på Vaksala Torg. Jag missade ju den förra året eftersom nån herre ville titta ut.
 
Så i år SKA jag dit.
Måste införskaffa mig ett eller 10 par strumpor ;)
 
Så ja, en perfekt dag har de vart idag!
 
Tack sigges farmor och farfar, fastrar för alla fina presenter! Ni är bäst....!s
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0