mamma är lik sin mamma....

de kanske ligger nånting i den sång texten?
 
Min vän Carro har alltid sagt att jag är så lik min mamma och kommer bli preciiis som henne när jag blir äldre.
 
Jag har alltid nekat till de och verkligen försökt att inte bli som henne.
 
Men tyvärr.... jag erkänner!
 
Jag är som min mamma.
 
 
Jag har alltid tyckt mamma är lite så där "tantig" och "nördig"som gillar pelagroner och lyssna på P4....
 
vad gör jag om dagarna? Vilken radio kanal står och går på radion, ja inte är de Rix fm iaf.
Inte för att ja lyssnar så mkt på radion men har den alltid i bakrunden, och rix fm kan man ju bli tokig på med all reklam.
Och sen då... vad har ja i mina fönster? Jooo pelargoner som jag så flitigt tar hand om, plockar bort döa blad/blommor. Vrider och vänder på dom så dom får rätta ljuset på sig.....
 
Är man tant eller tant?
 
Så nog fasiken är jag som min mamma allt. Tyvärr.........
 
Nå ja, jag älskar min mamma men ja vill ju inte bli som na!
 
och.... ja hatar när carro ska ha rätt :p

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0