lördag och söndag!

snacka om full helg, har knappt suttit alls vid datan.
 
Men ja, i lördags då. Vi hade tänkt först att åka och hälsa på Carro men vi ändra de så vi ¨åker dit imorrn istället.
Vi körde hem lite ved, åkte till rusta köpte färg til mitt skåp som ja håller på me.
sen åkte vi till ö&b, handla lite skit.
Sen vart de en snabb fika hos svärmor, fick me oss stoffes lillasystrar hem. Alltid lika trevligt att ha dom här :)
 
Så igår gotta vi i MASSOR av onyttigt skit, såg en värdelös skräck film :p
 
Sen idag har de rullat på....
 
Kl 13 va vi i Storvreta på 18 års kalas. Sen åkte vi hem, ja målade skåpet lite. Stoffe roa en vääääldigt trött och grinig Sigge. Idag har han bara sovit max 25 min på hela dagen. Han ville inte sova mer... så vi får se hur denna natt blir.
 
Imorrn kör vi inskolningen dag 1! Få se hur de går.....Känner mig lite nervös, vette fan varför men. Jag vet att de är ett bra dagis, eller ja de vet ja ju inte men ja har bara hört gott om de.
Och ja vet att de kommer bli bra för sigge me dagis, bara han kommer "in i allt me dagis va de innebär"
 
Så varför är ja nervös?
 
De kommer kännas SKIT jobbigt sen att behöva lämna han när han gråter efter mig eller Stoffe :(
Trodde aldrig att ja skulle känna så, men ja de gör jag!
Hur pain in the ass han än vart de här året, så kommer jag sakna han att va hemma med han! Men jag saknar ju mitt sociala liv på jobbet me!
Så ja, detta blir nog bra.....
 
Nu sa ja invänta solsidan, men först..... kolla alla bloggar och annat skoj!
 
Ha en bra söndag kväll!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0