Lill hitler....

ja som många vet så kallar jag min son för lill hitler.... alltså de är på SKÄMT. Skriv upp de. Varför han kallas så är en long story.
 
men enligt dessa moralmorsor som finns/fanns på min fb så är det inte okej.
 
Nej nej.
 
Absolut inte okej.
 
För dom skulle aldrig kalla sitt barn för nåt "förolämpande".
 
Inte ens "skit unge" "satunge" på skämt...eller?
 
men kika på de här då.
 
ENBARTPÅSKÄMT!
 
Sååå ja alla moralmorsor. ANDAS! De går att tvätta bort, han ser inte ut så där.
 
 
Så, den mamma som påstår sig aldrig har kallat sina barn för skitunge, satunge, terrorist varken på skoj eller inte den mamman ljuger!
 
De roliga är att moralmorsan som skällde ut mig för de själv har gjort de....
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0