Inatt....

då ska vi försöka vinna över sigge....
 
inatt SKA han ligga i sin säng. De kommer blir skit tufft dessa kommande nätter, men de är det värt...
 
han är förmodligen inne i nån jädra period nu då de ska VÄGRAS att sova överhuvudtaget! Både dagar och nätter...
 
Jag är så trött.
 
Vet inte vart jag ska hitta orken att orka kämpa me han!
 
På lördag lämnar vi Sigge till sin farmor och vi drar på en liten mini weekend, bort från Uppsala.... bara jag och min kärlek!
Ska bli underbart!

Avtryck
Postat av: Elin

Du är en stark person! Det jag gillar med din blogg är att du är så ärlig och inte förskönar saker hela tiden. Utan du beskriver det "verkliga" livet med barn, menar som vissa mammabloggar där allt är lull lull rosa moln allt är jättebra och mysigt hela tiden. Man får ju liksom inte tycka att ens barn är jobbiga nuförtiden som mamma ;) Hoppas att det går bra nu och försöka få Sigge att sova i sin säng, han är så fin! Kram

Svar: Tack! En mamma ljuger om dom påstår att dom aldrig velat kasta ut sitt barn eller aldrig tyckt dom vart jobbiga ;)
ninna

2012-10-09 @ 00:01:37
URL: http://zoeysmamma.blogg.se
Postat av: Elin

Hahaha exakt min tanke, vissa dagar har man lust att bara dra och skita i allt ;) skönt att natten gick bra iaf!

2012-10-09 @ 09:25:16
URL: http://zoeysmamma.blogg.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0