Hur orkar man??

 
försöker hitta kraften till att ens förstå hur man orkar bråka så mkt varje natt som ettåring....
men kan fan inte tänka klart.
 
Vart ska ja hitta krafterna från att ens orka göra nånting här hemma.
 
inatt antar jag att han sov skit för att han inte sov tillräckligt igår under dagen.
Men...hallå i min värld är de rätt logiskt att sova dåligt om dagen att man sover bra om nätterna... men tydligen funkar inte små barn så!
 
men.... de är nu 18 dagar kvar tills han börjar på dagis. Behöver jag säga att jag längtar???
Stoffe ska va ledig första veckan vi kör inskolningen och så vi båda kan va me.
 
nej nu ska vi tampas med en väääääldigt morron grinig unge!
 
Suck. Underbart att va mamma ledig? Njaaa......går att diskutera.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0