hejsan hejsan hejsan

kom in nyss efter att ha vart ute ett tag och lattjat lite me lill herrn. (om man får kalla han för de)
 
De va inte så varmt ute om man säger så... så de bidde på me overallen och skor och mössan för han.
 
Men de funka ju de me, dock visste han inte riktigt hur man skulle röra sig me alla dessa kläder på :P Men de gick till slut.
 
Nu ska han strax få lite käk och sedan få sova lite middag. Han är bra trött....
 
 
Älskade pojke!
 
 
De känns ska jag tala om idag att snart är de dax för dagis, och nu har han haft TVÅ dagar då han har vart glad och roat sig själv.
Varför nu?
De är så här jag har velat haft de under hela tiden man vart mamma ledig.
De är när han är så här som ja verkligen TRIVS med att få va hemma med han.
 
men jag vet att dagis kommer bli bra, på mina lediga dagar kommer vi verkligen TOK mysa :)

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0