den där lopp lådan

ska vi besöka strax för lite sömn i några timmar.
 
Imorrn är det jag som ska va ensam med Sigge på dagis. Jösses... de kommer gå åt faaan. Han är SJUKT mammig.
De är bara jag som duger i stort i allt, ja om han inte bara är me stoffe. men är ja i synhåll så funkar inte stoffe.
 
Stoffe får inte, enligt sigge, ens krama mig. Han blir fly förbannad. Skriker och protesterar direkt. Inte ens mamma o pappas hundar får ja va nära, eller katterna ;)
Söt göte där.
 
Så de ska bli kul och se hur de går imorrn!
 
Bäst att ladda upp med massa alvedon och kaffe innan ba! Så man orkar....
 
Jag och dagis- ingen bra kombo!
 
Fy faan för att jobba på dagis.
 
Men men nu säger jag go natt för denna dag och helg!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0