Dagis- 4 dagar kvar...

oh, nu är de nära....
ynka 4 dagar kvar.
 
De känns lite nervöst på nå sätt.... min lille pojk på dagis liksom.
 
 
ja är lite oroad över hur detta ska gå faktiskt. Menar med tanke på att han är sen i utvecklingen, vilket ja talat om för dom.
men han är ju över 1 år nu.. han kan te x inte: dricka ur pipmugg, hålla i en flaska och dricka själv, han kan inte stå, gå eller krypa. Men han kan sitta och tar sig fram genom att "jucka" sig fram...
Han är inte heller ett dugg intresserad av att äta rikigt mat. Han gillar de inte... jag har försökt vänja han men, neej.
Okej de kanske han lär sig när han ser att alla andra barn äter de, precis som mycket annat han kommer att se hur dom gör.
 
Jag håller tummarna att detta kommer gå bra.
Måndag-tisdag kör vi både jag och Stoffe.
Onsdag får stoffe köra själv, torsdag kör jag själv.... så är vä planen hittils.
 
De kommer säkert bli ändring då nånting kommer komma ivägen ;)
 
Men ja.
 
Idag då. Vi har bara vart hemma, både inne och ute bus, Sigge har vart på stråååålande humör faktiskt. Skrattat och pratat på som en jag vet inte vad.
"maaaaaam, maaaaam, babbbaaa...." Typ så låter de.
 
Sen tog vi oss en fika hos svärmor för att få tiden att gå ;) Tur att svärmor bor nära och att Sigge är farmors pojke!
 
 
Nu ska ja se klart på puckona på lyxfällan....! Sen sooova!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0