Dag två...

åh detta verkar ju gå kanon.
 
Sigge va så glad på dagiset idag. Vi gick ut från rummet i ca 10 min, han sa inte ett ljud. Han verkade inte ens fatta att vi va borta :P tills han råkade se mig, då va de kört.
 
Men då va de mest gnäll för att han va så trött....
 
Han blev som igår så arg när vi skulle åka därifrån :P
 
Så detta blir nog bra.
Imorn kör vi dag tre. Och då skulle dom ha nån spökfest på dagiset, få se hur de går när de flesta barn är utkädda till spöken och annat läskigt ;)
 
Skrämma slag på mitt barn, gör de ba ;)
 
De va så roligt idag för dom har en liten klocka dom ringer i när de är dax att städa efter all lek. Ja vart så förvånad när dom ringde i den och i stort sett alla barn började städa... t om dom små!
 
Funderar starkt på att börja köra me en sån klocka här hemma, jag ringer i den. Stoffe och sigge börjar städa... ;)
HAHA.
 
Tror ikke de skulle funka, så man får göra som vanligt. Ta tag i allt stök och skit själv :P
 
Och de är just va ja ska göra när Sigge vaknar snart, städa! De ser för jävigt ut här hemma... nån tromb eller nåt måste ha dragit igenom huset inatt!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0