chockat!!

ja är chockad....
 
sigge sov heeela natten i sin säng utan ett ljud....
 
han måste verkligen vart utmattad efter igår :) får nog bjuda hit min syster med barn och vilja och hannes lite oftare ;)
 
Som mamma sa igår, tänk om han får ont i magen nu av all tårta och skriker hela natten. De vore inge ovanligt.
 
De vore mer konstigt OM han sov en hel natt ;)
 
Men glad är jag för de för att han sov så bra inatt. Så både jag och stoffe är utvilade och glada idag :)
Tror t om Sigge är utvilad då han inte verkar vilja sova nu :/
 
men men....
 
vi startade dagen med att han vaknade då 6:50 han låg och babbla ett tag innan jag gick in och sjöng för han :)
Han fatta som vanligt inte va ja gapa för :P
 
Min lille plutt... tänk för exakt ett år sen så började mina värkar komma, men hade fortfarande inte en aning om att jag då skulle bli mamma idag!
 
Grattis mammas plutt!!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0